Три важливі навички успішної особистості
Успіх з малечку
Для досягнення цієї мети батьки старанно займаються раннім розвитком дитини, купують «правильні» іграшки, змушують робити уроки, відвідувати різні секції та гуртки. Адже щоб чогось досягти в житті, потрібно добре вчитися в школі, вступити до престижного вузу, а далі знайти хорошу роботу. Погодьтеся, так думають багато батьків.
При цьому батьки часто забувають, що їх дитина не комп'ютер, який потрібно заповнити інформацією, дитина - ОСОБИСТІСТЬ!
Виникає питання: що потрібно, щоб виховати саме особистість? Адже якщо задуматися, можна зробити висновок: не старанне навчання визначає майбутню успішність дитини.
№1. Спілкування з оточуючими
Вчені Університету Дьюка і Університету штату Пенсільванія (США) провели цікаве дослідження. Фахівці спостерігали за групою з 700 дітей, починаючи самого раннього віку і до 25 років. Мета дослідження - виявити вплив соціальної поведінки дітей на їх успіхи в дорослому житті.
В результаті з'ясувалося, що більш товариські діти частіше досягали успіху до 25 років, ніж їх «асоціальні» ровесники. Більшість з них добре закінчили коледж, влаштувалися на високооплачувану роботу і не мали проблем із законом.
Результати досліджень говорять про те, що висока соціалізація дає дітям можливість легко контактувати з іншими людьми, поважати чужі почуття, простіше вирішувати конфлікти і бути корисними суспільству.
При цьому важливо пам'ятати, що вміти спілкуватися, це не тільки навики грамотного викладу думок. Також важливо ще й вміти слухати, і розуміти співрозмовника, і не нав'язувати свою думку, і не затівати суперечки. Ці навики будуть корисними дитині ще з пісочниці: вона розуміє, що краще не битися за чужу лопатку, а домовитися з господарем і бавитися разом.
№2. Цілеспрямованість
Цей навик був вивчений американським професором, психологом і письменницею Анжелою Дакворт.
Протягом декількох років вона спостерігала за менеджерами з продажу, кадетами з військової академії, учасниками олімпіади з правопису, а також викладачами.
Мета - з'ясувати, чому деякі люди досягають більш високих результатів у своїй сфері, ніж їх «колеги». В результаті зроблено висновок: у всіх успішних учасників дослідження була одна спільна риса - наполегливість у досягненні поставлених цілей.
А.Дакворт робить висновок, що високі досягнення в дорослому житті майже ніяк не пов'язані з вродженими здібностями. Справжній успіх приходить до наполегливих і цілеспрямованих людей.
Крім зазначеного дослідження є маса прикладів з життя. Згадайте, як цілеспрямовані середнячки досягали більш високих результатів, ніж їх «геніальні» однолітки, які не володіють цим цінним навиком. Скільки відмінників з вашого класу стали успішними в дорослому житті? Скільки трієчників?
№3 Творче мислення
Комментарии
Отправить комментарий